Wat zijn de verzendkosten en de levertijd voor de bezorging van mijn bestelling?

Voor België, Nederland en Luxemburg, Metropolitan Frankrijk en Monaco;
   - De verzendkosten zijn gratis vanaf 65 euro.
   - voor bestellingen onder de 65 euro bedragen de kosten 5,99 euro of 3,99 euro indien verzendpunt relais DPD.

Concreet voor België:

• Bestellingen geplaatst van maandag tot en met donderdag vóór 12.00 uur worden de volgende dag afgeleverd (tussen 8.30 en 17.30 uur).

• Bestellingen geplaatst op vrijdag vóór 12.00 uur worden op maandag (tussen 8.30 en 17.30 uur) bezorgd.

• Bestellingen geplaatst op vrijdag na 12:00, zaterdag en zondag worden op dinsdag (tussen 8:30 en 17:30) afgeleverd.

• Wettelijke feestdagen zijn gelijk aan een zaterdag of een zondag.

Let op: we doen ons best om zo snel mogelijk te leveren, het gebeurt vaak dat een bestelling geplaatst tussen 12:00 en 15:00 al de volgende dag wordt bezorgd.
Vergeet niet om een ​​afleveradres (ouder, kantoor, ...) te kiezen waar iemand uw pakket tijdens kantooruren kan ontvangen.

Voor de rest van Europa zijn de verzendkosten als volgt:

LandLeveringsmethodeVerzendkostenGratisLevertijd
DuitslandDPD thuis, op kantoor...7,99 €65 €D+2
OstenrijkDPD thuis, op kantoor...7,99 €65 €D+3
Denemarken*DPD thuis, op kantoor...7,99 €65 €D+3
Spanje*DPD thuis, op kantoor...7,99 €65 €D+3/4
Ierland*DPD thuis, op kantoor...10,00 €65 €D+3
Italië*DPD thuis, op kantoor...7,99 €65 €D+3/4
Verenigd Koninkrijk*DPD thuis, op kantoor...10,00 €65 €D+2
* afgelegen eilanden


Als u in een land woont dat niet is opgenomen in de bovenstaande tabel, neemt u contact op met onze klantenservice om een ​​schatting van uw verzendkosten te maken.


Uw bestelling is belangrijk voor ons. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk aan u te leveren: meer dan 90% van de bestellingen die vóór 12.00 uur zijn geplaatst, worden de volgende dag (werkdag) afgeleverd!

In welke landen verzendt u de producten op de site?

Om logistieke redenen verzenden wij niet naar andere landen dan de hierboven genoemde.
Afgelegen eilanden zoals DOM-TOM en Corsica worden ook niet bediend.

 

Wat te doen bij een beschadigd pakket (verpakking zwaar beschadigd of open)?

Accepteer nooit een beschadigd pakket (zwaar beschadigde of open verpakking). Schrijf in ieder geval op het ontvangstbewijs "beschadigd pakket" of open het pakket vóór de levering om de status en het aantal producten te zien.
Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice om ons te waarschuwen voor dit ongemak.

 

Wat te doen bij een beschadigd product?

Als u een pakket hebt ontvangen waarvan de inhoud is beschadigd, bewaar dan altijd het pakket (verpakking en beschadigde producten) en maak foto's van het probleem. Zonder dit kunnen we u niet helpen.
Neem contact met ons op door het probleem te beschrijven en stuur ons deze foto's.

 

Is het mogelijk om de bestelling af te leveren op een ander adres dan het factuuradres?

Het is goed mogelijk dat uw bestelling wordt afgeleverd op een ander adres dan het factuuradres. Vergeet niet om een ​​bezorgadres te kiezen (ouders, kantoor, buren ...) waar iemand uw pakket tijdens kantooruren kan ontvangen.

 

Is het mogelijk om een ​​bestelling aan iemand anders dan mijn huis te bezorgen?

Het is goed mogelijk dat uw bestelling wordt afgeleverd op een ander adres dan het zijne. Vergeet niet om een ​​bezorgadres te kiezen (ouders, kantoor, buren, vrienden ...) waar iemand uw pakket tijdens kantooruren kan ontvangen.

 

Hoe mijn bestelling in realtime volgen?

U kunt uw bestelling hier volgen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt u aangeboden het online te volgen.
Om dit te doen, klikt u gewoon in uw account op de link "Volg online" overeenkomstig de referentie van uw bestelling of klik op de link "Volgen van verzending van het pakket online" in de e-mail bevestiging van de verzending van de laatste.

 

Wat gebeurt er als niemand aanwezig is tijdens de bezorging?

DPD (onze partner voor verzending) doet 3 bezorgpogingen.
Niettemin, na de eerste poging tot aflevering, zal een kennisgeving van doorgang worden gedeponeerd in uw mailbox. Deze kennisgeving vertelt u hoe u contact kunt opnemen met DPD om een ​​nieuwe levering met hen te herstellen.

 

Is het mogelijk om een ​​tijdstip van doorgang te kiezen voor de bezorging van het pakket?

Helaas kunnen we geen uur van doorgang bepalen, DPD levert tussen 8:00 en 18:00 uur.
Niettemin, na de eerste poging tot aflevering, zal een kennisgeving van doorgang worden gedeponeerd in uw mailbox. Deze kennisgeving vertelt u hoe u contact kunt opnemen met DPD om een ​​nieuwe levering met hen te herstellen.


Accept

Site use cookies